viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge..

sitter på golvet i mitt rum nu, kom hem från elin för typ tio min sen?
har vatt där iprincip hela dan.
vaknde runt elva, käka frukostt, min mamma hade gjort scones. (a)
gjorde v oss & sånt, så stack vi till elin vid ett/halv två.
har vatt där sen dess, sola & sånt myys,
haha, randen har kommit fram, (y)
ska möta dom vid krokahus vid kvart över, så passade på att slänga in ett inlägg.
har ju träning nu, så uppdaterar förmodligen efter det, om annars så slänger jag in ett mobil inlägg?
ska även se on jag hinner ladda in bilderna jag & elin tog igår..
enligt min iphone ska det bli varmt imrn igen, så det hoppas vi på, skola imrn ju..
- p u s s.
saknar dej något enormt syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu