Vi kan sjung sjung sjunga, challllallllaaaaa!

Helluuuu.
sitter vid min mammas dator just nu, jag och elin har precis varit i affären och handlat lite, bland annat ben and jerry :DDD.
Snacka om att vi kommer att tjocka till oss lite granna... ;).
Nej men helt plötsligt kom jag och Elin på att vi var hungriga i affären och vi köpte varsit choklad.
så jag käkade upp mitt på hem vägen medans elin knappt har käkat upp en femte del...
haha i alla fall har vi ju en fråge stund just nu, så fråga på !
men puss hejj.
image description

Kommentarer
Postat av: sara

Hej. Fin blogg.

2012-05-18 @ 21:25:37
URL: http://thesaraaaah.blogg.se/
Postat av: Karolina

Veckans blogg är nu avslutad på min blogg.

Se om just du har vunnit.

Jag kör en ny omgång så var gärna med igen.

Ha en bra eftermiddag + kväll! :)

2012-05-19 @ 15:03:05
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu