Vad ska man ha rubriker till?

Hejj,
Sitter i soffan med mammas dator, har precis pluggat och sökt upp de sista orden jag inte kunde...
jag har nämligen prov i morgon och jag har inte börjat plugga förren i dag.
30 frågor, kommer I N T E att ha A L L A frågor på provet,
YYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej men ja, i morgon fyller E L I N, min  A L L R A B Ä S T A V Ä N 13 Å R !!!
Snart är hon äldre än mig :(.
Som ni nog har märkt så bloggade jag inte så mycket igår .
Jag lovar, jag SKA bli bättre på min uppdatering.
men jag har typ aldrig min dator startad, så jag är alltså tvungen att blogga från mobilen.
och det tycker jag inte om :((((.
men nu ska jag kolla på HIF matchen, typ 3 min kvar utav den.
så puss hejj,
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu