tilda börnesjö http://tiildaaaa.blogg.se


hejhej alla söta läsare!
som inte är så många..

tilda här, elin o elins blogg är tråkig!
dom upptaterar aldrig, och jag har mycket mindre o läsa.
jag tycker att dom ska ha vars en!
jag vet att ni håller med mig!
snälla elin & elin skaffa egna bloggar igen, tack sötisar!
loveyou.
elin är just nu nere o gör ''frukt-sallad'' med melon!
haha, ja vi sticker på dans kl fem, sen ska vi ta ett dopp på gröningen sen tar vi bussen hem.
- p u s s .
T I L D A B Ö R N E S J Ö jag är med E L I N S A N D S T R Ö M.



ILOVEU SISTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu