Tagga fotbolls match :DD.

hejj ,
sitter i soffan och råkade se att mammas dator var startad .
haha ja, men vet inte varför men jag kände för att blogga .
i går blev det ju sämst uppdatering eftersom Elin hade gäster och jag vet inte riktigt, hann inte med det i alla fall.
matchen vi ska spela är i trelleborg .
hihi, ska åka dit med bästa vän i bilen så vi kommer ha det fett på vägen dit.
klicka på "bästa vän" för att komma till hennes och hennes kompis blogg.
Men jag har en fråga til er läsare,
Vad vill ni läsa om här på bloggen?
kommentera gärna om det e något ni vill se mer utav eller mindre utav,
förslag på vad man kan skriva om ???.
så nu ska jag gå upp, fixa mitt "vackra" rum, packa fotbolls väskan och borsta tänderna + fixa till mmitt håt som ser ut som jag vet inte riktigt vad.
förra inlägget var det jag som skrev, glömde skriva mitt namn .
image description

Kommentarer
Postat av: Emilia&Ida!♥

veckans blogg är nu utlottad, titta in och se ifall det blev nu?

Anmäl dig gärna igen! :)

kram

2012-05-06 @ 19:23:55
URL: http://emiliaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu