Snart dags för råå :).

Halloj,
sitter vid elins data, gjorde ett inläägg innan men det publicerades inte ;s.
i alla fall sov jag här i natt, Elin sov ju hos mig i går ...
men vi ska i allafall på prao på Råå museeum, låter tråkigt men det kommer faktiskt att bli kul  !
vi ska förmodligen typ sitta i kassan, vet inte riktigt ,
men Elin bloggar inte för att hon inte har någon insperation ;D.
så jag får sköta bloggandet så länge, men det kommer jag ej att palla, att behöva blogga själv så det e ju i fall att vi tar bort bloggen.
men nu ska jag borsta tänderna, kommentera ärna vad vi saknar och vad vi ska göra bättre för att få bättre statistik, den är hyfsad.
men puss hej, jag älskar dej :).
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu