Såååååå....

Så ja, nu ligger jag ner bäddad i sängen och ska alldeles strax sova, skulle bara slänga in ett godnatt inlägg.
Som ni kan läsa i Elin sandströms inlägg hade vi engelska nationella prov idag, hoppas att det gick bra ! kändes helt okej eller vad man nu ska säga..
Efter skolan hämtade jag min lilla syster på dagis, vi bakade Scoones, enormt gott faktiskt.
Sedan efter det stack jag på träning, bra träning idag, inte så jobbig eftersom vi ska spela match i morgon.
Juste! Kom på att jag inte har skrivit något om matchen i söndags, kommer snart en liten text om den, kan komma samtidigt som jag skriver om den andra matchen .
Men nu MÅSTE jag sova.
Puss Hejj. & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu