Lite om matchen i Söndags...

Hejj,
glömde ju att skriva om matchen i söndags, påmiiiiin gärna om jag glömmer göra något på bloggen...
Men i alla fall, vi gjorde en bra/ helt okej match, men motståndarna var jäklit fula.
De hade en fot & en boll, mer fotboll hade de inte, så här såg deras spel ut.
Målvakten hade bollen, hon sköt så att den kom ända ner till våra mittbackar/ Sofia (vår målvakt).
Sofia fick tag i bollen och vi började rulla, sedan kom det en Trelleborg spelare som sköt upp den till sina toppar där uppe osv...
Ungefär så igenom hela matchen,
men de som gjorde att jag/vi blev ganska förbannade på de var att de var så himla fula!
De stog lixom och PUTTADE, bokstavligen PUTTADE ut våra spelare ut från plan, kom lixom med armarna och körde ut oss, undra vad dommaren blåste? HÖRNA TILL DOM !?
Jag menar, vad är det för fotboll, ?
Sedan fick de konstiga frisparkar mot oss, de fortsatte dock och gjorde andra saker utan att dommaren "såg".
Men nog med det, ni an läsa i Elins inlägg att vi är hemma hos mig, puss på er .
image description

Kommentarer
Postat av: Karolina

bloglovinbyte? :)

2012-05-09 @ 16:10:49
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu