Fööörlååååt ;///.

Hejj,
Sitter på tåg stationen och väntar på att tåget ska komma .
Ska ju till Malmö .
Men jag trodde Elin uppdaterade så jag gjorde inte det, har inte hunnit .
Varit skol os idag, åkte ut direkt eller efter grupp spels matcherna .
Sedan åkte vi hem sen kom Johanna till mej , vi badade i min pool 20 grader, ;)
Ändå helt okej när vi badade .
Så nu sitter jag på tåget, det kom precis.
Ska vara i Malmö i några timmar så jag kommer inte hem förren vid halv 9 eller 9 ....
Åh så skönt väder det e ute, sommar värme ju, haha randen har ju börjat komma fram lite granna ;D.
Jag och Johanna går lixom runt i skorts och linne, så jäkla gött !
Hoppas Elin uppdaterar, kanske jag kan slänga in ett mini inlägg snabbt om vi får någon paus ?
Så håll utkik, något inlägg kommer det väll, vi får se :).
Puss hej .

Haha liv på allvar Emilia & Elin ;)..
Kommer ni ihåg ? ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu