Fixa till rummet next !

Hejj,
haha bara så no vet vill jag uppmärksamma er om att jag kommer OFTA skriva att jag måste fixa mitt rum..
Jag är nämligen väldig stökig av mej, men jag har faktisk börjat bli lite bättre (fast haha kanske lite väl med att ta i).
Som Elin skrev i förra inlägget, i dag har vi varit här för det mesta .
Solat, har faktiskt fått en liten rand.
Kan bero på att jag var lik blek ...
Haha e det fortfarande men ja.
Tränade innan i dag, kul som vanligt, älskar mitt fotbolls lag !
Men nu ska jag bara fixa mitt rum snabbt och sedan läsa lite läxa .
Puss Hejj .


Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv: Veckans blogg är avslutad på min blogg.

Se om det är just du som har vunnit! :)

Nu har jag startat en ny runda också så var gärna med i den! :)

Följ mig gärna genom Bloglovin. :)

Ha en bra dag!

2012-05-01 @ 21:24:22
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu