alla har väll fallit nån gång i trans, fått känna denna värmen av SANNROMANS

måndag, som dom flesta andra måndagar, rätt seg..
va as trött i morse, men fick kämpa mej upp..;)
skolan va väll somvanligt, helt ok, gjorde inte så mycket, kolla film & sånt..
imrn har vi nationellaproven i engelska, vet inte riktigt hur det går, får väl se.
efter skolan så gick jag hem & åt & sånt, sen vid halv tre stack jag på 'fritidsfotboll', med elin & oscar, uffe & marcus
jag & elin gick hem här efter & baka, sen gjorde vi matte, gjorde klart allting, hihi sköönt!
men nu ska jag göra en sak,
- p u s s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu