10 sanningar om mig själv :).

10 sanningar om mig själv :).
  • Jag älskar att få berömm, det stärker mitt självförtroende.
  • Jag har inprincip inget självförtroende.
  • Jag hatar måndags morgonarna...
  • Jag älskar att vara aktiv.
  • Men jag älskar också att slappa ;D.
  • Jag är singel och har varit i typ 100 år.
  • Jag älskar att vara med vänner.
  • Jag hatar att se någon annan gråta, det skär i mitt hjärta.
  • Jag älskaar popcorn.
  • Jag suger på att skriva sanningar om mig själv..
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu